PROTOKOL İMZALANDI

PROTOKOL İMZALANDI

Yıltaş Vakfı tarafından yaptırılarak Bolu İl Milli Eğitim Müdürlüğüne hibe edilecek olan “12 Derslikli Özel Eğitim Uygulama Okulu 3. Kademe” yapımına ilişkin protokol imzalandı. 

Valilik binasında yapılan törende,  Vali Abdulaziz Aydın, Bolu Milletvekilleri Yüksel Coşkunyürek, İsmail Akgül ile Türker Ateş, Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan, Yıltaş Vakfı Yönetim Kurulu Başkanı Emre Yıldırım ve İl Milli Eğitim Müdürü Fatih Öncü tarafından protokole imza atıldı.

İLİMİZE HAYIRLI UPURLU OLSUN

İmza töreninin ardından konuşan Vali Abdulaziz Aydın tamamlandığında 2.261,60 m² kapalı alana sahip olacak merkezin ilimize kazandırılmasına vesile olan Yıltaş Vakfı Yönetim Kurulu’na  teşekkür ederek, “Yıltaş Vakfı Perihan Yıldırım Özel Eğitim Uygulama Merkezi”nin eğitim camiamıza ve ilimize hayırlı olması temennisinde bulundu.

Yorum yazın

UYARI : Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
15TEM2025